AKTUALNOŚCI

Szykuje się pozew zbiorowy przeciwko Polskiej Telefonii Stacjonarnej

12.08.2014
Autor: pozywamzbiorowo Mariusz
Udostępnij

UOKiK ma zastrzeżenia do 6 praktyk stosowanych przez firmę Polska Telefonia Stacjonarna, która wcześniej znana była pod nazwą Telekomunikacja Dzień Dobry. Najważniejszym zarzutem jest podejrzenie o wprowadzaniu klientów w błąd.

 

Osoby, które przesyłały swoje skargi do rzecznika konsumentów oraz do UOKiK przedstawiały identyczny schemat działania operatora. Pracownik PTS dzwonił do konsumenta przedstawiając się jako doradca firmy telekomunikacyjnej, z którą konsument ma aktualnie podpisaną umowę. Podczas rozmowy oferował niższy abonament za telefon stacjonarny. Konsument zachęcony obniżeniem rachunków przystawał na te warunki. Po kilku dniach przyjeżdża kurier z umową, którą konsument podpisywał bez zapoznania się z jej treścią. Po pewnym czasie przychodziły dwie faktury do zapłaty – od dotychczasowego operatora oraz od PTS. Wielu skarżących się na takie praktyki zwracało uwagę, że ofiarami praktyk PTS padają najczęściej emeryci. Ponadto prawdopodobnie firma kurierska była zamieszana w cały ten proceder, ponieważ kurierzy na pytanie o nadawcę przesyłki podawali nazwę dotychczasowego operatora telekomunikacyjnego konsumenta.

 

Obecnie zbiera się grupa osób poszkodowane przez PTS, które zamierzają złożyć pozew zbiorowy przeciwko operatorowi.

 

 

Zaloguj się, aby móc komentować.